sioahfofsa
sioahfofsa

PIQUE GŁÓWKA BRAMA

12 godzin temu
ZEUS
ZEUS

CZEKAM NA FILMIK ODNOŚNIE MECZU BARCY Z SEVILLA <333333333333333

14 godzin temu
TheDavidus11
TheDavidus11

Dobry moment żeby na główna wyświetlić. Kocham yt

14 godzin temu
ADIJOS
ADIJOS

no a teraz bartomeu za kratami xD

14 godzin temu
Patryko Dawido
Patryko Dawido

VAMOOS

14 godzin temu
Boruski 332
Boruski 332

BARCELONA WYGRALA 3 0 Z SEVILLA I JEST W FINALE COPA DEL REY

14 godzin temu
hubert klockowski
hubert klockowski

To tera piqe głowka brama

14 godzin temu
hubert klockowski
hubert klockowski

No to tera piqe głowka brama

14 godzin temu
bunny_h0pper_22
bunny_h0pper_22

Kto po meczu Barca PSG 1:4 :]

16 godzin temu
Filipo
Filipo

Kto po wrzucenia Bartka do paki

16 godzin temu
Kejor
Kejor

co jest kurwa.

16 godzin temu
Adam Kudron
Adam Kudron

5:16 no z 12 zawodnikiem czyli sędzią XD

17 godzin temu
Marek Wrzoł
Marek Wrzoł

Na głównej mi wywaliło, wam też?

17 godzin temu
Olgisvn _
Olgisvn _

To niezle i akurat na głównej mam

17 godzin temu
Bartłomiej Wójcik
Bartłomiej Wójcik

Kto po tym gdy bartomeou aresztowany?

17 godzin temu
Michał Ankiewicz
Michał Ankiewicz

kto po aresztowaniu bartomeu

18 godzin temu
Tadeusz Melissa
Tadeusz Melissa

Biedny Muller i tak się poświęcił idąc na tę konferencje.

19 godzin temu
Pawel Dutkiewicz
Pawel Dutkiewicz

Kocham wracać do tego filmu

21 godzinę temu
Fenix2000pl
Fenix2000pl

Teraz czas na Pozdrowienia do Więzienia XD

22 godzin temu
Antek Jopkiewicz
Antek Jopkiewicz

Bartomeu zatrzymany tak o

22 godzin temu
holibek
holibek

Ahh.... Te wspomnienia 😪🙂

22 godzin temu
Wojciak
Wojciak

2:47 już wiedział

22 godzin temu
Maciek Milanowski
Maciek Milanowski

Pozdro dla tych którzy oglądają po wejściu do więzienia Bartomeu

22 godzin temu
lensi YT
lensi YT

Hala Madrid!

23 godzin temu
Saimon
Saimon

Kto 2021r

23 godzin temu
Tobiasz Brol
Tobiasz Brol

Ta oto piękna piosenka dostała właśnie drugie życie. XD

23 godzin temu
Birdex S
Birdex S

Kto po odrobieniu 4-1 w 2021?

23 godzin temu
Oskar Juskowiak
Oskar Juskowiak

Kto po aresztowaniu?

Dzień temu
Peter Smith
Peter Smith

pozdrawiam

Dzień temu
szympansen
szympansen

pov wyświetliło Ci się na głównej

Dzień temu
najki
najki

przewidział

Dzień temu
Bartek Pl
Bartek Pl

Kto 2k21?

Dzień temu
mstrbananekYT
mstrbananekYT

bartomey wypierdalaj zrzarządem dostań te pierdolone 10lat

Dzień temu
Tobiasz Kotela
Tobiasz Kotela

2021 Bye bye bye

Dzień temu
Gerwant z Rybi
Gerwant z Rybi

TERAZ TO PRAWDZIWA PIOSENKA XDDDD

Dzień temu
unwetsoup
unwetsoup

Jakbym miał wybrać 1 film na YT który bym mógł obejrzeć to byłby ten.

Dzień temu
Antoni Nowak
Antoni Nowak

CZEMU MI SIĘ TO WYŚWIETLA DOPIERO JAK JEST ARESZTOWNY? xD

Dzień temu
sergio
sergio

xDDDD

Dzień temu
Staś Linek
Staś Linek

wynik jak barca bayern

Dzień temu
Mike
Mike

Roberto Carlos nad Marcelo to XD

Dzień temu
LiLpaNDA
LiLpaNDA

Przegrać 4 1 mając sędziego trochę wstyd, najlepsze w oglądaniu meczy gdzie barca srogo przegrywa są zbliżenia na Messiego

Dzień temu
Fan Barcelony 2k15
Fan Barcelony 2k15

mam to na głównej po tym jak bartomeu został aresztowany

Dzień temu
Dżon Łik
Dżon Łik

6 lat czekania... było warto :D

Dzień temu
Krystian Zalega
Krystian Zalega

Czemu mi się to teraz wyświetla??

Dzień temu
Dawid Myszor
Dawid Myszor

Jest ktoś jeszcze po aresztowaniu Bartomeu XDDDDD

Dzień temu
Bartosz Łysakowski
Bartosz Łysakowski

kto po tym jak aresztowali bartomeu?

Dzień temu
Tomek Kasprowicz
Tomek Kasprowicz

2.03 2021 piękny dzień

Dzień temu
PrawieKujon
PrawieKujon

poniosą konsekwencje niczym Tomasz Hajto

Dzień temu
xyz elo
xyz elo

Idealnie pasuje do sezonu 20/21 xd

Dzień temu
Jakub Jakacki
Jakub Jakacki

No teraz więzienie ale trochę pospieszyłeś się z nuta

Dzień temu
Jakub Markowski
Jakub Markowski

Powinieneś w tym czasie nagrać film o tym i trochę wstydzik dla wszystkich co cepusie, Perez myśli 5 ruchów do przodu niż wy polaczki

Dzień temu
jcob 45
jcob 45

Jak pójdzie do więzienia to będę tego słuchał

Dzień temu
Kevin Snoopeh
Kevin Snoopeh

PDW

Dzień temu
LIŚCIONÓG
LIŚCIONÓG

2021-bartomeu zatrzymany przez policje youtube wiedziało kiedy to na główną dać :D

Dzień temu
Stanisław Łomnicki
Stanisław Łomnicki

Vinicius się zestarzał niemiłosiernie xD

Dzień temu
k
k

Kto po aresztowaniu bartomeu XD

Dzień temu
Koksupl
Koksupl

Kto po aresztowaniu Bartomeu?

Dzień temu
ANSU FATI
ANSU FATI

Bye Bye bartomeu teraz prawdziwe

Dzień temu
Piotr Borowski
Piotr Borowski

The Best in History w kategorii "Klub" i tak trafi do oszustów z Av. de Alejandro de la Sota, 28055 Ciudad Deportiva del Real.

Dzień temu
Piotr Borowski
Piotr Borowski

Czy Casillas pobił Gigiego...nie sądzę.

Dzień temu
Bartosz Lewandowski
Bartosz Lewandowski

Oby za tydzień była powtórka

Dzień temu
Dominik Nowy
Dominik Nowy

2021? Kto po aresztowaniu Bartka?

Dzień temu
Dawid Jałocha
Dawid Jałocha

I CYK NA GŁÓWNĄ PO ARESZTOWANIU JÓZKA BARTOMEU

Dzień temu
Dominik Antonowicz
Dominik Antonowicz

kto po tym jak bartomeu został zatrzymany ??????????????????????????

Dzień temu
cava pl
cava pl

Kto w.2021 like pozdro

Dzień temu
Kuba Gojski
Kuba Gojski

Ale że bartomeu aresztowany a mi na głównej sie wyświetliło

Dzień temu
WilkuJumper
WilkuJumper

Gdzie można głosować?

Dzień temu
XXxx
XXxx

Ta piosenka nabiera nowego znaczenia teraz...

Dzień temu
Handzel
Handzel

Teraz gdy go aresztowali też pasuje

Dzień temu
Damian
Damian

kto przed rewanżem z psg?:D

Dzień temu
Karol Karol
Karol Karol

Chlopie co ty za farmazony mowisz. Jak sobie radzi Milan z czolowka no jak? Z interem 1-1 mozna powiedziec przegrana z juve i atalanta. Wygrana z Lazio . remis i wygrana z roma. Wygrana z Napoli. Wiec pytam sie typie Ciebie jak sobie radzi? z tego co kazdy wie to Roma z kazdym z czolowki becki lub remis. chlopie przygotuj sie na drugi raz ok. Moglbys powiedziec ,ze patrzac na ich ostatnie mecze . Wiec przyloz sie na przyszlosc

Dzień temu
Piotr
Piotr

Wydawało się że 4 miesiace temu ta piosenka byłaby idealna.. otóż nie, dzisiaj jest jeszcze lepiej :D

Dzień temu
Dariusz Wlodzimierz
Dariusz Wlodzimierz

Piątek niech wraca do Polski.

Dzień temu
Krzysztof Strojek
Krzysztof Strojek

Przecież to diss

Dzień temu
Wiki Wik
Wiki Wik

A Bartuś tera w pierdlu

Dzień temu
RUMUŃSKI DELFIN LUBI RZEZÓHE
RUMUŃSKI DELFIN LUBI RZEZÓHE

fakt

Dzień temu
Ted Race
Ted Race

Czemu Maciej aż tak nie lubi Alby??

Dzień temu
Kurwinox Janusz
Kurwinox Janusz

Łats ap, Łats ap, ajm hapi lajk e czajld nał!

Dzień temu
Lara'1985
Lara'1985

Od 5 lat to poprawia mi humor. Widzę, że ta piosenka przeżywa drugą młodość. 🙂

Dzień temu
Lara'1985
Lara'1985

🎤🎶 What's up? What's up? I'm happy like a child now... Bye Bartomeu. Bye, bye Bartomeu... 🎶 Pozdro dla kumatych.

Dzień temu
KaMiLoOxX01
KaMiLoOxX01

oj tak tak <3

Dzień temu